Powietrze w wężyku paliwowym za filtrem paliwa..pomocy

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • carfan
    Drive
    • 2008
    • 41
    • Opel

    Powietrze w wężyku paliwowym za filtrem paliwa..pomocy

    KUBAŃCZYK, biała jest zajebista bo ta w szlaczki jakos mi nie podchodzi
    Jest Vectra C Caravan 1,9 CDTI
    Był VW Sharan 1,8T AJH
    Była Octavia 2 Liftback 1,9 TDI BXE
    Była Octavia 1 Combi 1,9 TDI ASV
  • bikerserwis
    Classic
    • 2007
    • 36

    #2
    Powietrze w wężyku paliwowym za filtrem paliwa..pomocy

    Mam problem...zauważyłem babelki powietrza w węzyku bignącym od filtra paliwa ( tdi agr) do pompy...i tutaj moje pytanie: czy to normale? Wydaje mi sie,że nie bo powietrze tam jest raczej zbedne. I drugi pytanie jak sie go pozbyć? Autko miało wymianiany filtr około 500 km temu , ale wczesniej na poprzednim filtrze też były bąbelki. Biały korek od dołu nie przepuszcza, wszyskie węzyki na filtrze też ok..więc co może być nie tak? Dodam jeszcze,że auto troche kopci..Miał ktoś już taki problem? jak to "wyleczyć" auto mam od nowości - 2001 rok. i ma przeechane 80 ts.
    Pozdrawiam wszystkich i proszę o odpowiedź

    Komentarz

    • neck99
      L&K
      S_OCP Member
      • 2005
      • 1326

      #3
      bikerserwis, Miałem to samo .. przez 2 lata swerwis aso twierdził ze tak moze być i sie nie stresować .. tak ze mykałem tak 2 lata i nic sie nie stało ani też nie działo. Przy ostatniej wymianie oleju, filtrów zrobiłem tak, że dałem inne obejmy tych wężyków takie szersze bo te sie złamały .. i szok
      Paliwo czyste bez bąbli .. a wniosek ? bąble sie robiły z tego ze wąż miał delikatne pęknięcia już od sciagania i zakładania tych obejm. Nie widoczne gołym okiem. Teraz juz nie mam powietrza a auto jezdzi tak samo więc nic sie nie dzieje - ale lepsze samopoczucie jest

      Zrob sobie test. Załóż wezyki oklej tasma i załóż obejmy. Powinno zniknąć
      OII 2.0 TDI BKD 140 PD Elegance+ @182KM/408NM F O T K I
      SII 2.0 TDI CFGB 170 CR Platinium+ F O T K I

      Komentarz

      • Tymon
        RS
        • 2004
        • 2970

        #4
        ZTCW różnie to bywa, aczkolwiek duże znaczenie może mieć sam filtr.
        Ja używam Knechta i nie mam ani jednego bąbelka.
        Kiedyś miałem włożony Filtron i miałem masę bąbelków :roll:
        Życie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
        Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03
        BMW serii 3... Radość z jazdy.

        Komentarz

        • neck99
          L&K
          S_OCP Member
          • 2005
          • 1326

          #5
          Tymon, ja zawsze tylko i wyłacznie Knechty i miałem bąble .. ale jak juz napisałem to z powodu nieszczelnosci wezyków ..
          OII 2.0 TDI BKD 140 PD Elegance+ @182KM/408NM F O T K I
          SII 2.0 TDI CFGB 170 CR Platinium+ F O T K I

          Komentarz

          • Tymon
            RS
            • 2004
            • 2970

            #6
            neck99, eeeeee tam... miałeś Lewe Knechciaki :lol:
            Życie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
            Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03
            BMW serii 3... Radość z jazdy.

            Komentarz

            • bikerserwis
              Classic
              • 2007
              • 36

              #7
              Ja mam filtr mana...a wężyki chyba są ok...bo przecież były zdejmowane i zakładane tylko 3 rzy - czyli 3 wymiany filtra. Jak wyglda filtr w przekroju? bo jesli rurka zasysając jest na dnie filtra to chyba nieszczelnośc przed filtrem (w kierunku baku ) możemy wykluczyc..tak mi sie zdaje...

              [ Dodano: Nie 06 Maj, 07 12:12 ]
              i jeszcze jedno pytanie: czy bąbelki mogą powodować dymienie? Często zadymi przy przekraczaniu 1800 obr ( na czarno) potem jest ok. i czasem przy odpalaniu - na biało. Zdaża się też że obroty wzrastaja przy zimnym silnku do około 1100 , a po chwili wracają do normy...troche mnie to niepokoji

              Komentarz

              • neck99
                L&K
                S_OCP Member
                • 2005
                • 1326

                #8
                Zamieszczone przez Tymon
                neck99, eeeeee tam... miałeś Lewe Knechciaki
                prawe hehe :wink:

                Zamieszczone przez bikerserwis
                Ja mam filtr mana...a wężyki chyba są ok...bo przecież były zdejmowane i zakładane tylko 3 rzy - czyli 3 wymiany filtra. Jak wyglda filtr w przekroju? bo jesli rurka zasysając jest na dnie filtra to chyba nieszczelnośc przed filtrem (w kierunku baku ) możemy wykluczyc..tak mi sie zdaje...
                Zrób tak jak napisałem nie kosztuje cie to nic .. a coś wykluczymy

                Zamieszczone przez bikerserwis
                i jeszcze jedno pytanie: czy bąbelki mogą powodować dymienie? Często zadymi przy przekraczaniu 1800 obr ( na czarno) potem jest ok. i czasem przy odpalaniu - na biało. Zdaża się też że obroty wzrastaja przy zimnym silnku do około 1100 , a po chwili wracają do normy...troche mnie to niepokoji
                Nie to nie jest napewno spowodowane babelkami. Jeśli chodzi o wachania obrotów .. uwala ci sie czujnik temp. płynu chłodniczego .. Do wymiany

                Co do dymu moze właśnie miec ten czujnik mały wpływ na to ale i przepływka też. Najlepiej wpakuj sie na VAG-a sprawdz błędy i wskazania czujników i MAF-a
                OII 2.0 TDI BKD 140 PD Elegance+ @182KM/408NM F O T K I
                SII 2.0 TDI CFGB 170 CR Platinium+ F O T K I

                Komentarz

                • Maicroft
                  Moderator
                  S_OCP MemberModeratoRS
                  • 2004
                  • 25757
                  • Audi

                  #9
                  Wkladajcie za kazdym razem nowe te dwa oringi i problemu nie bedzie, bo to przez to najczesciej pojawiaja sie te bąbelki.
                  Spritmonitor.de

                  Komentarz

                  • bikerserwis
                    Classic
                    • 2007
                    • 36

                    #10
                    Jeśli chodzi o czujnik temperatury płynu chłodzącego to wydaje mi się ,że jest ok, bo temperatura jest wskazywana poprawnie...a odn przepływomierza to zdarza się czasem że samochód traci moc - po ponownym uruchomieniu jest ok...przepływomierz był wymieniany i chyba od jego wymiany zaczął dymić - zakupiony w aso zamiennik

                    Komentarz

                    • djczas
                      RS
                      • 2005
                      • 9612

                      #11
                      bikerserwis, podjedź na spota 10 maja do czeladzi to sprawdzimy vagiem jak chcesz to grupa z krakowa rusza o 18 z pod mc donalda przy makro

                      Komentarz

                      • bikerserwis
                        Classic
                        • 2007
                        • 36

                        #12
                        jaki polecacie przepływomierz do mojego auta?Ile kosztuje wymiana takiego czujnika? i jak jego niesprawnośc prekłada się na falowanie brotów i ewentualne dymienie?
                        Z góry dzięi za odpowiedź...jesteście super:]

                        Komentarz

                        • koja86
                          RS
                          S_OCP Member
                          • 2007
                          • 3178

                          #13
                          bikerserwis, najleprze przepływki to oryginały czujnik zmienisz sam bezproblemowo a jak będziesz miał pecha to przy okazji płyn chodzący :lol:
                          Takie zwykłe Ambiente

                          Komentarz

                          • bogusg
                            Rider
                            • 2007
                            • 355

                            #14
                            Tak jak pisał maicroft duże znaczenie maja dwa małe "o" ringi, występujące na króccu przewodu od powrotu paliwa.
                            Jak ich nie wymieniłem miałem poważne kłopoty z uruchamianiem silnika, ale na pęcherzyki powietrza raczej te oringi wpływu nie mają, bo po ich wymianie dalej mam pęcherzyki, za to silnik pali na dotyk :lol:
                            Teraz xenony by krzynol

                            Komentarz

                            • bikerserwis
                              Classic
                              • 2007
                              • 36

                              #15
                              Zamieszczone przez koja86
                              bikerserwis, najleprze przepływki to oryginały czujnik zmienisz sam bezproblemowo a jak będziesz miał pecha to przy okazji płyn chodzący :lol:
                              pecha to znaczy? :shock: macie może namiary na dobre sklepy w sieci z czesciami do octavi? I jeszcze gdzie w silniku znajduje się ten czujnik....tak swoją drogą zastanawiam się jaki może on mieć wpływ na dymienie i falujace obroty..czy jego uszkodzenie mogło narobić jakiś szkód w silniku?

                              Komentarz

                              • djczas
                                RS
                                • 2005
                                • 9612

                                #16
                                bikerserwis, nie powinno co do tych rzeczy co opisujesz to trzeba vagiem diagnozę zrobić jak chcesz to będzie taka możliwość na spocie lub będziesz sie musiał umówić zemną bo masz do mnie niedaleko

                                Komentarz

                                • bikerserwis
                                  Classic
                                  • 2007
                                  • 36

                                  #17
                                  zamówiłem sobie vaga dzisiaj przyjdzie pewnie w środę i wtedy zasypie Was pewno stertą pytań musze tylko zlokalizować ten czujnik w komore silnika. Mam jeszcze takie pytanko..chciałbym założyć szyby elektryczne ..niestety w standardzie ich nie bylo chodzi mi o zrobienie czegoś takiego jak w orginale - czyli pewnie będe musiał wymienić boczki ( bo co z dziurami po korbach) i przedni lewy podłokietnik ( sterownie comfort) Czy ktoś już coś takiego robił? ile to wyjdzie mniej więcej kasy? i czy jest to problem zrobić samemu? - coś trzeba zmieniać w komputerze?

                                  Komentarz

                                  • neck99
                                    L&K
                                    S_OCP Member
                                    • 2005
                                    • 1326

                                    #18
                                    bikerserwis, Słuchaj ..

                                    Nie jeden z nas miał takie objaw jak ty ! I było to wałkowane z milion razy. Jak ci sie nie chce szukać to przynajmniej sie nie spieraj ze to ze tamto. Miałem tak z obrotami jak mowisz i też wskazówka działała normalnie też nie wierzyłem ze to ten czujnik jak mi chłopaki sugerowali. Ale podpiołem VAG-a i sie okazało ze faktycznie pokazuje czasem rozną temp. Za gwałtownie rusł a nagle malało i gdy powino rosnąć to malało i na odwrót. Co prawda zrobiłem z VAG-iem kilka km by to wykryć bo u mnie nie padł calkowicie i nie było błędu czujnika. ! Kupiłem wymieniłem i obiaw znikł. Czujnik ok 50zł wymiana banalna poszukaj forum tam jest obrazek gdzie jest ten czujnik.

                                    Co do przepływki jhk kupiłeś w aso masz 2 lata Gwary. Jedz i niech ci sprawdza czy jest okej. masz prawo zareklamować. przy okazji jak beda podlaczac pod VAG-a sprawdzisz sobie ten czujnik i wiele innych
                                    OII 2.0 TDI BKD 140 PD Elegance+ @182KM/408NM F O T K I
                                    SII 2.0 TDI CFGB 170 CR Platinium+ F O T K I

                                    Komentarz

                                    • bikerserwis
                                      Classic
                                      • 2007
                                      • 36

                                      #19
                                      Przepraszam - nie spieram sie tylko głośno myślę, bo naprawdę nie zauważyłem anomali w pokazzywaniu temperatury....ale jeśli tak to jak tylko dostane vaga sprawdzę.Niestety 2 lata mineły od wymiay przepływki(

                                      Komentarz

                                      • neck99
                                        L&K
                                        S_OCP Member
                                        • 2005
                                        • 1326

                                        #20
                                        bikerserwis, spoko sorki dzis jestem scisnieniowany nieco

                                        Poszukaj posta odnośnie falujace obroty. Znajdziesz kilka w tym i moj i napewno znajdziesz tam obrazek gdzie jest czujnik. Powiem ze jest z tyłu po prawej stronie do dostania ręką. A anomali na wskazówce nie ma i nie będzie... dlaczego nie wiem

                                        Mi skakały obroty tzn czasem jade stane na skrzyżowaniu i nagle wskocza na 1100 po chwili spadną do 900 miałem tak raz na 3 dni raz dziennie moze dwa.

                                        Co do przepływki jedz do aso oddaj stara płacisz 50% ceny i masz nową bądz regenerowana fabrycznie i 2 lata gwary. Ale najpierw sprawdz ja bo nie dam głowy z tym dymem ze to przepływka bo moze by ć coś innego ..
                                        OII 2.0 TDI BKD 140 PD Elegance+ @182KM/408NM F O T K I
                                        SII 2.0 TDI CFGB 170 CR Platinium+ F O T K I

                                        Komentarz

                                        • bikerserwis
                                          Classic
                                          • 2007
                                          • 36

                                          #21
                                          tak dokadnie - obroty falują tylko czasami, ale raczej tylko gdy silnik jest zimy..chociaż chyba zdażały się wyjątki...zobaczymy co pokże vag. Ale padła tutaj te podpowiedź ,że dymienie może byc też przez ten czujnik...nie rozumiem co ma jedno z drugim wspólnego...ale jak sobie przypomne to falujące obroty chyba zaczeły się wtedy co dymienie..a może dymienia nie ma i jestm przewrażliwiony...chociaż ścieżka sadzy pry ostrym ruszaniu nie może być wytworem mojej wyobraźni :lol: :lol: :lol:

                                          Komentarz

                                          • djczas
                                            RS
                                            • 2005
                                            • 9612

                                            #22
                                            bikerserwis, jeszcze jest jedna możliwośc map sensor pada jak już ci pisałem odżałuj prae złotych i przyjedź na spota 10 maja będzie Aligator i pewnie kolega Krzych to sprawdzimy lub jak nie chce ci sie lub nie masz czasu to do Krościenka zapraszam lub do nowego targu do Autoremo do pana Janusza Nowobilskiego

                                            Komentarz

                                            • neck99
                                              L&K
                                              S_OCP Member
                                              • 2005
                                              • 1326

                                              #23
                                              bikerserwis, u nas kazdy czujnik ma wpływ na coś .. tak, że wada jednego moze sie obiawiać złą pracą czegoś innego .. tak, to jest zrobione. o ile sie nie myle u siebie zaobserwowałem ze czujnik ten mial wpływ na czujnik temp. paliwa i jak on wariował zmieniala sie automatycznie temp paliwa a wiadomo co oznacza oszukiwanie temp paliwa .. taki mini box allegro z opornikiem zwany chipem. Stąd u ciebie moze być to dymienie.
                                              OII 2.0 TDI BKD 140 PD Elegance+ @182KM/408NM F O T K I
                                              SII 2.0 TDI CFGB 170 CR Platinium+ F O T K I

                                              Komentarz

                                              • koja86
                                                RS
                                                S_OCP Member
                                                • 2007
                                                • 3178

                                                #24
                                                bikerserwis, co do pecha to czytaj to http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=5875
                                                Takie zwykłe Ambiente

                                                Komentarz

                                                • bikerserwis
                                                  Classic
                                                  • 2007
                                                  • 36

                                                  #25
                                                  Czy ktoś wie jakie numery ma cujnik paujący do silnika agr ? Pytam bo chciałbym najpierw kupić a potem grzebać..gdyby ktoś podał linka do aukcji z takim byłbym bardzo wdzięczny - wymienie go koszt nie wielki a może pomoże..nie chce jeździć z defektem a czasu mało żeby podjechac do serwisu. Z góry dzięki za pomoc

                                                  Komentarz

                                                  Pracuję...